Treść strony
Regulamin uczestnictwa
w FORUM PRZEDSIĘBIORSTW 2023
konferencji finansowanej w ramach projektów:
“SPEKTRUM Pomorski System Usług Doradczych” w ramach Poddziałania 2.4.1 Specjalistyczne Usługi Doradcze Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady rejestracji i uczestnictwa w Konferencji Forum Przedsiębiorstw, („Forum”), którego organizatorem jest Agencja Rozwoju Pomorza S.A. („Organizator”), z siedzibą w Gdańsku, ul. Grunwaldzka 472D.
- Forum odbędzie się w dniu 10 maja 2023 roku w formule hybrydowej: streaming on-line oraz stacjonarnie w Pomorskim Parku Naukowo – Technologicznym w Gdyni, Al. Zwycięstwa 96/98.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część „Formularza zgłoszenia” i obowiązują wszystkich Uczestników Forum biorących udział w Konferencji on-line oraz stacjonarnie.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w Regulaminie oraz zobowiązuje się do publikowania stosownych informacji na stronie internetowej Forum.
- Adresatami Forum są: właściciele, kadra zarządzająca i pracownicy firm, głównie mikro- małych i średnich przedsiębiorstw.
- Oficjalny serwis internetowy Forum znajduje się pod adresem: https://forumprzedsiebiorstw.pl/ .
§ 2 ZASADY UCZESTNICTWA W FORUM STACJONARNIE
- Rejestracja na Forum stacjonarnie odbywa się drogą elektroniczną, poprzez wypełnienie i wysłanie „Formularza zgłoszenia” zamieszczonego na stronie https://forumprzedsiebiorstw.pl/ .
- Uczestnik Forum Przedsiębiorstw zobowiązany jest do uiszczenia na rzecz Organizatora kaucji w kwocie 50 zł. Osoba dokonująca rejestracji na Konferencję bierze na siebie zobowiązanie dokonania opłaty rejestracyjnej. Dane zgłoszenie będzie brane pod uwagę dopiero po zarejestrowaniu odpowiedniej wpłaty.
- Wpłacona kaucja stanowi zabezpieczenie uczestnictwa w wydarzeniu i ze względu na zwrotny charakter nie będzie dokumentowana fakturą.
- Kaucja, o której mowa w ust. 2 Regulaminu podlega w całości zwrotowi bez odsetek w terminie 14 dni od zakończenia Forum na wskazany przez Uczestnika rachunek bankowy.
- Kaucja, o której mowa w ust. 2 Regulaminu nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy Uczestnik nie weźmie udziału w Forum z zastrzeżeniem zapisów ust. 13 Regulaminu.
- Potwierdzeniem udziału w Forum Przedsiębiorstw oraz warunkiem zwrotu kaucji jest zgłoszenie obecności w rejestracji Konferencji.
- Opłatę w postaci kaucji za udział w Forum należy dokonywać poprzez system przelewy24.pl wraz z wypełnieniem „Formularza zgłoszenia”.
- Zgłoszenia będą przyjmowane najpóźniej do dnia 9 maja br. do godz. 15:00.
- Osoby chętne do udziału w Forum mogą dokonać rejestracji na plenarną sesję główną oraz na prelekcje w ramach czterech równoległych bloków tematycznych.
- Liczba miejsc na Forum oraz w ramach poszczególnych bloków tematycznych jest ograniczona. Po wyczerpaniu dostępnego limitu miejsc, utworzona zostanie lista rezerwowa.
- Organizator będzie informował osoby zakwalifikowane do uczestnictwa w Forum odrębną wiadomością, wysłaną na adres e-mail podany przez Uczestnika w trakcie rejestracji w „Formularzu zgłoszenia”.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje podania błędnych danych w zgłoszeniu rejestracyjnym. Uczestnik jest zobowiązany do aktualizacji swoich danych kontaktowych.
- Uczestnik ma prawo rezygnacji z udziału w Forum. Kaucja w kwocie 50 zł rozliczana będzie na zasadach określonych w § 6 Regulaminu.
§ 3 ZASADY UCZESTNICTWA W FORUM ON-LINE
- Udział w Forum online jest bezpłatny, nie wymaga również wniesienia opłaty w postaci kaucji.
- Dostęp do Forum on-line możliwy jest tylko dla osób zarejestrowanych.
- Rejestracja na Forum on-line odbywa się drogą elektroniczną, poprzez wypełnienie i wysłanie „Formularza zgłoszenia” zamieszczonego na stronie https://forumprzedsiebiorstw.pl/ .
- Osoba, która dokona rejestracji na Forum on-line otrzyma: potwierdzenie wpisania na listę uczestników oraz najpóźniej w dniu Konferencji link do streamingu on-line.
§ 4 KWESTIE ORGANIZACYJNE
- Udział w Forum stacjonarnie dla osób, które zostały zakwalifikowane przez Organizatora do uczestnictwa będzie bezpłatny z zastrzeżeniem §2 ust. 6.
- Uczestnicy Forum stacjonarnie we własnym zakresie pokrywają koszty dojazdu na miejsce wydarzenia, opłaty parkingowe oraz koszty powrotu, a także koszt ewentualnego noclegu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione, zgubione lub skradzione podczas Forum.
- Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i przeciwpożarowych, przepisów dot. COVID 19 obowiązujących na terenie obiektu, w którym organizowane jest Forum.
- Organizator przewiduje filmowanie i fotografowanie przebiegu Forum.
- Uczestnik Forum wyraża zgodę na przeniesienie autorskich praw majątkowych do swojego wizerunku na filmach i fotografiach, o których mowa w pkt. 5 oraz wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Organizatora i Partnerów Forum w celach związanych z promocją i informacją o Forum. Powyższe ustalenia dotyczą przypadku, gdy uczestnik zostanie sfilmowany lub sfotografowany podczas uczestnictwa w Forum Przedsiębiorstw w otoczeniu prelegenta(ów), w trakcie sesji głównej i sesji tematycznych oraz wtedy, gdy uczestnik dobrowolnie wyrazi zgodę na udzielenie wywiadu przed kamerą bądź pozowanie do zdjęcia.
- Uczestników Forum stacjonarnie oraz on-line obowiązuje całkowity zakaz filmowania, jak również dokonywania nagrań video i audio konferencji. Kopiowanie lub próba skopiowania konferencji i innych materiałów chronionych prawami autorskimi oraz ich dalsze rozpowszechnianie stanowi poważne przestępstwo. W przypadku naruszenia wyżej wymienianych zasad zostaną podjęte stosowne kroki prawne.
§ 5 DANE OSOBOWE
- Państwa dane osobowe są zbierane w związku z realizacją Projektu „SPEKTRUM. Pomorski System Usług Doradczych”. (zwanego dalej Projektem), który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO informujemy, że:- Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Agencja Rozwoju Pomorza S.A. z siedzibą w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej 472D, 80-309 Gdańsk. Pozostałe dane kontaktowe to: spektrum@arp.gda.pl tel. 58 323 31 00;
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych to e-mail: rodo@arp.gda.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- realizacji niniejszej Umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
- rozliczeń finansowo – księgowych, na podstawie art. 6 ust.1 lit. c) RODO (tj. obowiązku prawnego wynikającego z przepisów finansowy, podatkowych);
- archiwizacji oraz dochodzenia, ustalenia i obrony przed roszczeniami, na podstawie art. 6 ust.1 lit. f) RODO (tj. prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora);
- Pani/Pana dane będziemy przekazywać innym podmiotom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, w tym dostawcom usług informatycznych, usług archiwizacji i niszczenia dokumentów. Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego nas okresu archiwizacji tj. 10 lat od zakończenia realizacji projektu tj. 31.12.2033r.;
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub ograniczenia przetwarzania.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy.
- Dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnych zgód marketingowych.
- Administratorem danych osobowych jest Agencja Rozwoju Pomorza SA z siedzibą w Gdańsku (80-309) przy al. Grunwaldzkiej 472, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 000004441.
- Administrator powołał inspektora danych osobowych z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: rodo@arp.gda.pl. Pozostałe dane kontaktowe to: forum@arp.gda.pl tel. 58 323 31 00.
- Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu wysyłania informacji handlowych w szczególności informacji o szkoleniach, spotkaniach informacyjnych, konferencjach i innych wydarzeniach gospodarczych, badaniach, usługach itp.
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
- Dane osobowe przetwarzane będą do momentu wycofania tych zgód przez osobę, której dane dotyczą lub ustania celu przetwarzania przez Administratora.
- Pani/Pana dane będziemy przekazywać innym podmiotom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, w tym dostawcom usług informatycznych. Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub ograniczenia przetwarzania.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
§ 6 REZYGNACJA Z UDZIAŁU W KONFERENCJI I ZASADY ZWROTU KAUCJI
- Uczestnik Forum może zrezygnować z udziału w Konferencji. Rezygnacji można dokonać drogą elektroniczną wysyłając wiadomość z adresu poczty e-mail podanego przy dokonywaniu zapisu udziału w Konferencji, na adres e-mail: forum@arp.gda.pl.
- W przypadku złożenia przez Uczestnika oświadczenia o rezygnacji z udziału w Konferencji Organizator dokona zwrotu zapłaconej przez Uczestnika kaucji za udział w Konferencji na następujących zasadach:
- w przypadku złożenia rezygnacji z udziału w Konferencji w terminie do dnia 8 maja 2023r. Organizator zwróci Uczestnikowi 100% wpłaconej kaucji bez odsetek.
- w przypadku złożenia rezygnacji z udziału w Konferencji po dniu 8 maja 2023 r. Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kaucji.
- W przypadkach wskazanych w § 6 ust. 2 pkt. a) regulaminu Organizator dokona zwrotu kaucji na rachunek bankowy Uczestnika Konferencji, z którego otrzymał wpłatę.
§ 7 REKLAMACJE
- Zamawiający może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: forum@arp.gda.pl, a także pocztą na adres siedziby Organizatora.
- Reklamacje mogą byś składane nie później, niż 14 dnia po zakończeniu Konferencji.
- W przypadku złożenia reklamacji pocztą o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: a) wskazanie konferencji której reklamacja dotyczy; b) oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację – imię i nazwisko/nazwę, adres do korespondencji, adres e-mail, telefon kontaktowy, c) przedmiot reklamacji, d) wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
- Organizator rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- W przypadku, gdy Forum nie odbędzie się z przyczyn zależnych od Organizatora, Organizator zwróci kwoty kaucji bez odsetek wpłacone przez Uczestników. Zwrot kaucji nastąpi bezpośrednio na konto bankowe wskazane przez Uczestnika w terminie 14 dni od dnia, w którym zaplanowane było Forum. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu.
- W sprawach nieustalonych w powyższym regulaminie obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej Forum.
Dane kontaktowe
Agencja Rozwoju Pomorza SA
Al. Grunwaldzka 472D
80-309 Gdańsk
tel. +48 58 32 33 100
e-mail: forum@arp.gda.pl

NIP 583-000-20-02
REGON 190044530
Godziny pracy biura:
od poniedziałku do piątku
w godz. 800-1600
Forum Przedsiębiorstw 2023 jest organizowane przez Agencję Rozwoju Pomorza S.A. w ramach projektu „Spektrum. Pomorski System Usług Doradczych” finansowanego z funduszy unijnych, wdrażanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, działanie 2.4.1.