Treść strony
Regulamin uczestnictwa
w FORUM PRZEDSIĘBIORSTW 2022
konferencji finansowanej w ramach projektów:
“SPEKTRUM Pomorski System Usług Doradczych” w ramach Poddziałania 2.4.1 Specjalistyczne Usługi Doradcze Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady rejestracji i uczestnictwa w Konferencji Forum Przedsiębiorstw, („Forum”), którego organizatorem jest Agencja Rozwoju Pomorza S.A. („Organizator”), z siedzibą w Gdańsku, ul. Grunwaldzka 472D.
- Forum odbędzie się w dniu 25 maja 2022 roku w formule hybrydowej: streaming on-line oraz stacjonarnie w Pomorskim Parku Naukowo – Technologicznym w Gdyni, Al. Zwycięstwa 96/98.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część „Formularza zgłoszenia” i obowiązują wszystkich Uczestników Forum biorących udział w Konferencji on-line oraz stacjonarnie.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w Regulaminie oraz zobowiązuje się do publikowania stosownych informacji na stronie internetowej Forum.
- Adresatami Forum są: właściciele, kadra zarządzająca i pracownicy firm, głównie mikro- małych i średnich przedsiębiorstw.
- Oficjalny serwis internetowy Forum znajduje się pod adresem: https://forumprzedsiebiorstw.pl/.
§2 ZASADY UCZESTNICTWA W FORUM STACJONARNIE
- Rejestracja na Forum stacjonarnie odbywa się drogą elektroniczną, poprzez wypełnienie i wysłanie „Formularza zgłoszenia” zamieszczonego na stronie https://forumprzedsiebiorstw.pl/1429,rejestracja.
- W związku z działaniami profilaktycznymi wynikającymi z zagrożenia SARS- CoV- 2, Organizator rekomenduje udział w Konferencji Forum stacjonarnie osobom zaszczepionym w pełnej liczbie dawek, szczepionką ochronną COVID-19, która została dopuszczona do obrotu w Unii Europejskiej.
- Uczestnik Forum Przedsiębiorstw zobowiązany jest do uiszczenia na rzecz Organizatora kaucji w kwocie 50 zł. Osoba dokonująca rejestracji na Konferencję bierze na siebie zobowiązanie dokonania opłaty rejestracyjnej. Dane zgłoszenie będzie brane pod uwagę dopiero po zarejestrowaniu odpowiedniej wpłaty.
- Wpłacona kaucja stanowi zabezpieczenie uczestnictwa w wydarzeniu i ze względu na zwrotny charakter nie będzie dokumentowana fakturą.
- Kaucja , o której mowa w ust. 4 Regulaminu podlega w całości zwrotowi bez odsetek w terminie 14 dni od zakończenia Forum na wskazany przez Uczestnika rachunek bankowy.
- Kaucja, o której mowa w ust. 4 Regulaminu nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy Uczestnik nie weźmie udziału w Forum z zastrzeżeniem zapisów ust. 15 Regulaminu.
- Potwierdzeniem udziału w Forum Przedsiębiorstw oraz warunkiem zwrotu kaucji jest zgłoszenie obecności w rejestracji Konferencji.
- Opłatę w postaci kaucji za udział w Forum należy dokonywać poprzez system przelewy24.pl wraz z wypełnieniem „Formularza zgłoszenia”.
- Zgłoszenia będą przyjmowane najpóźniej do dnia 22 maja br. do godz. 24:00.
- Osoby chętne do udziału w Forum mogą dokonać rejestracji na plenarną sesję główną oraz na prelekcje w ramach trzech równoległych bloków tematycznych.
- Liczba miejsc na Forum oraz w ramach poszczególnych bloków tematycznych jest ograniczona. Po wyczerpaniu dostępnego limitu miejsc, utworzona zostanie lista rezerwowa.
- Organizator będzie informował osoby zakwalifikowane do uczestnictwa w Forum odrębną wiadomością, wysłaną na adres e-mail podany przez Uczestnika w trakcie rejestracji w „Formularzu zgłoszenia”.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje podania błędnych danych w zgłoszeniu rejestracyjnym. Uczestnik jest zobowiązany do aktualizacji swoich danych kontaktowych.
- Uczestnik ma prawo rezygnacji z udziału w Forum. Chęć rezygnacji należy zgłaszać mailowo na adres: forum@arp.gda.pl. Kaucja w kwocie 50 zł rozliczana będzie na zasadach określonych w § 6 Regulaminu.
§3 ZASADY UCZESTNICTWA W FORUM ON-LINE
- Udział w Forum online jest bezpłatny, nie wymaga również wniesienia opłaty w postaci kaucji.
- Dostęp do Forum on-line możliwy jest tylko dla osób zarejestrowanych.
- Rejestracja na Forum on-line odbywa się drogą elektroniczną, poprzez wypełnienie
i wysłanie „Formularza zgłoszenia” zamieszczonego na stronie https://forumprzedsiebiorstw.pl/1429,rejestracja. - Osoba, która dokona rejestracji na Forum on-line otrzyma: potwierdzenie wpisania na listę uczestników oraz najpóźniej w dniu Konferencji link do streamingu on-line.
§4 KWESTIE ORGANIZACYJNE
- Udział w Forum stacjonarnie dla osób, które zostały zakwalifikowane przez Organizatora do uczestnictwa będzie bezpłatny z zastrzeżeniem §2 ust. 7.
- Uczestnicy Forum stacjonarnie we własnym zakresie pokrywają koszty dojazdu na miejsce wydarzenia, opłaty parkingowe oraz koszty powrotu, a także koszt ewentualnego noclegu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione, zgubione lub skradzione podczas Forum.
- Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i przeciwpożarowych, przepisów dot. COVID 19 obowiązujących na terenie obiektu, w którym organizowane jest Forum.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zakażenie się uczestników wirusem COVID 19.
- Organizator przewiduje filmowanie i fotografowanie przebiegu Forum.
- Uczestnik Forum wyraża zgodę na przeniesienie autorskich praw majątkowych do swojego wizerunku na filmach i fotografiach, o których mowa w pkt. 6 oraz wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Organizatora i Partnerów Forum w celach związanych z promocją i informacją o Forum. Powyższe ustalenia dotyczą przypadku, gdy uczestnik zostanie sfilmowany lub sfotografowany podczas uczestnictwa w Forum Przedsiębiorstw w otoczeniu prelegenta(ów), w trakcie sesji głównej i sesji tematycznych oraz wtedy, gdy uczestnik dobrowolnie wyrazi zgodę na udzielenie wywiadu przed kamerą bądź pozowanie do zdjęcia.
- Uczestników Forum stacjonarnie oraz on-line obowiązuje całkowity zakaz filmowania, jak również dokonywania nagrań video i audio konferencji. Kopiowanie lub próba skopiowania konferencji i innych materiałów chronionych prawami autorskimi oraz ich dalsze rozpowszechnianie stanowi poważne przestępstwo. W przypadku naruszenia wyżej wymienianych zasad zostaną podjęte stosowne kroki prawne.
§5 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych osób biorących udział w Forum jest Agencja Rozwoju Pomorza SA z siedzibą w Gdańsku (80-309) przy al. Grunwaldzkiej 472, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 000004441.
- Administrator powołał inspektora danych osobowych z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: rodo@arp.gda.pl.
- Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na potrzeby związane z rekrutacją, prowadzeniem, organizacją i ewaluacją Forum oraz archiwizowaniem dokumentacji dotyczącej Forum po jego zakończeniu, a także w celu wysyłania informacji handlowych w szczególności informacji o spotkaniach informacyjnych, konferencjach i innych wydarzeniach gospodarczych, badaniach, usługach itp..
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
- Dane osobowe osób, które wyraziły zgodę na przesyłanie informacji handlowej zostaną przekazane do przetwarzania Partnerom Forum.
- Dane osobowe przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, dla potrzeb niezbędnych do realizacją Forum, ze względu na finansowanie kosztów z projektu SPEKTRUM Pomorski System Usług Doradczych” będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia realizacji projektów.
- Dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnych zgód przetwarzane będą do momentu wycofania tych zgód przez osobę, której dane dotyczą lub ustania celu przetwarzania przez Administratora.
- Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem uczestniczenia w Forum.
- Podane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie podlegają profilowaniu.
§6 REZYGNACJA Z UDZIAŁU W KONFERENCJI I ZASADY ZWROTU KAUCJI
- Uczestnik Forum może zrezygnować z udziału w Konferencji. Rezygnacji można dokonać drogą elektroniczną wysyłając wiadomość z adresu poczty e-mail podanego przy dokonywaniu zapisu udziału w Konferencji, na adres e-mail: forum@arp.gda.pl .
- W przypadku złożenia przez Uczestnika oświadczenia o rezygnacji z udziału w Konferencji Organizator dokona zwrotu zapłaconej przez Uczestnika kaucji za udział w Konferencji na następujących zasadach:
a) w przypadku złożenia rezygnacji z udziału w Konferencji w terminie do dnia 21 maja 2022r. Organizator zwróci Uczestnikowi 100% wpłaconej kaucji bez odsetek.
b) w przypadku złożenia rezygnacji z udziału w Konferencji po dniu 21 maja 2022 r. Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kaucji.
c) w przypadku stwierdzenia u osoby, która zgłosiła chęć udziału w Konferencji, objawów wskazujących na chorobę zakaźną, takich jak duszność, objawy przeziębieniowe, gorączka, kaszel, bóle mięśni i ogólne zmęczenie, osoba ta nie może wziąć udziału w Forum stacjonarnie. Osoby zobowiązane są do odwołania swojej obecności na Konferencji. Organizator zwróci Uczestnikowi 100% wpłaconej kaucji bez odsetek pod warunkiem zgłoszenia tego faktu do 25 maja 2022r. - W przypadkach wskazanych w § 6 ust. 2 pkt. a) i c) regulaminu Organizator dokona zwrotu kaucji na rachunek bankowy Uczestnika Konferencji, z którego otrzymał wpłatę.
§7 REKLAMACJE
- Zamawiający może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: forum@arp.gda.pl, a także pocztą na adres siedziby Organizatora.
- Reklamacje mogą byś składane nie później, niż 14 dnia po zakończeniu Konferencji.
W przypadku złożenia reklamacji pocztą o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. - Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: a) wskazanie konferencji której reklamacja dotyczy; b) oznaczenie Zamawiającego – imię i nazwisko/nazwę, adres do korespondencji, adres e-mail, telefon kontaktowy, c) przedmiot reklamacji, d) wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
- Organizator rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania.
§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- W przypadku, gdy Forum nie odbędzie się z przyczyn zależnych od Organizatora, Organizator zwróci kwoty kaucji bez odsetek wpłacone przez Uczestników. Zwrot kaucji nastąpi bezpośrednio na konto bankowe wskazane przez Uczestnika w terminie 14 dni od dnia, w którym zaplanowane było Forum. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu.
- W sprawach nieustalonych w powyższym regulaminie obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej Forum.
Dane kontaktowe
Agencja Rozwoju Pomorza SA
Al. Grunwaldzka 472D
80-309 Gdańsk
tel. +48 58 32 33 100
e-mail: forum@arp.gda.pl

NIP 583-000-20-02
REGON 190044530
Godziny pracy biura:
od poniedziałku do piątku
w godz. 800-1600
Forum Przedsiębiorstw 2023 jest organizowane przez Agencję Rozwoju Pomorza S.A. w ramach projektu „Spektrum. Pomorski System Usług Doradczych” finansowanego z funduszy unijnych, wdrażanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, działanie 2.4.1.